Το Βιβλιοπωλείο μας αποτελεί πάντα αξιόπιστο σύμμαχο για τους πελάτες μας. Πέρα από την προσφορά μιας εκτενούς γκάμας σχολικών ειδών, χειροτεχνιών, χρωμάτων και χαρτικών, δεν περιοριζόμαστε μόνο στην πώληση προϊόντων. Στον κόσμο της εκπαίδευσης, της τέχνης και της δημιουργικότητας, είμαστε εδώ για να υποστηρίξουμε τις ανάγκες σας σε κάθε επίπεδο.
Το εξειδικευμένο προσωπικό μας είναι πάντα έτοιμο να σας παράσχει συμβουλές και υποστήριξη σε οτιδήποτε σχετίζεται με τον εκπαιδευτικό και δημιουργικό σας προσανατολισμό. Είτε ψάχνετε για το κατάλληλο σχολικό είδος για το παιδί σας, είτε ψάχνετε έμπνευση για την επόμενη χειροτεχνική δημιουργία σας, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.
- ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
«Η Ονειροπαγίδα του φεγγαριού» κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε μαζί μας στο 26240 41795 ή μέσω email στο [email protected].
Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail ή/και sms. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο https://oneiropagidashop.gr/ .
Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.
- ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΙΜΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Η πολιτική των τιμών των προϊόντων μας είναι ίδια και στο φυσικό και στο ηλεκτρονικό κατάστημα . Ωστόσο σε επιλεγμένα προϊόντα ενδέχεται να δημιουργήσουμε διαδικτυακές (online/web) προσφορές, όπου η τιμή των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα διαφέρει από το φυσικό μας κατάστημα και ισχύει μόνο για αγορές μέσω αυτού του ηλεκτρονικού καταστήματος και αποστολή είτε στο χώρο σας είτε παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα. Σε κάθε περίπτωση αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών και των τιμών που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων.
3. ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Θέλουμε να παραλαμβάνετε τις παραγγελίες σας το συντομότερο δυνατό!
Οι παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, καθώς και οι παραγγελίες με αντικαταβολή στέλνονται μέσω ΕΛΤΑ courier – ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ ή μέσω Courier Center.
Η χρέωση για την αποστολή των παραγγελιών είναι η εξής:
0,00 € | Για παραγγελίες άνω των 50,00 €
3,00 € | Για παραγγελίες κάτω των 50,00 €
Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται συνήθως εντός 2-3 εργάσιμων ημερών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας, εφόσον έχετε συμπληρώσει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας (αριθμό τηλεφώνου και email) και έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία πληρωμής.
Σε περίπτωση που δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας εντός του ανωτέρω χρονικού διαστήματος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας, για να επιλύσουμε μαζί πιθανό πρόβλημα στην παραγγελία σας.
Σημαντικό: Παρακαλούμε πολύ ελέγχετε συχνά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (και το φάκελο με τα ανεπιθύμητα/spam) για ενημερώσεις από εμας.
Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή email και φυσικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας, στο μενού “Επικοινωνία”.
4. ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
- ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Ή ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία, αν αγοράσατε προϊόν ή υπηρεσία στο διαδίκτυο ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά ή με ταχυδρομική παραγγελία), έχετε το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία. Στην περίπτωση αυτή θα χρεωθείτε το πλήρες ποσό των εξόδων μεταφοράς της παραγγελίας σας, τόσο στην αποστολή όσο και στην επιστροφή.
Η 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει για όλες τις αγορές. Μερικές από τις εξαιρέσεις είναι οι εξής:
- προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα
- σφραγισμένο λογισμικό ήχου, εικόνας ή υπολογιστή, όπως DVD, που αποσφραγίσατε μετά την παραλαβή τους
- διαδικτυακό ψηφιακό περιεχόμενο, εάν έχετε ήδη ξεκινήσει την τηλεφόρτωσή του ή την αναπαραγωγή του σε συνεχή ροή και συμφωνήσατε ότι θα χάσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση που ξεκινήσετε τη σχετική διαδικασία
Επιπλέον του παραπάνω δικαιώματος των 14 ημερών, η «Η Ονειροπαγίδα του φεγγαριού» σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε, εντός 30 ημερών, προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα, τα οποία βρίσκονται στην αρχική συσκευασία τους και δεν έχουν φθαρεί με κανένα τρόπο που να οφείλεται στη χρήση τους ή το άνοιγμα του πακέτου της παραγγελίας. Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν είναι επαναπωλήσιμα, διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή.
Κάθε επιστροφή υπόκειται σε έλεγχο και έγκριση. Για τη δική σας διευκόλυνση, παρακαλούμε ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία, διαφορετικά δε θα μπορέσει να εγκριθεί η επιστροφή σας.
Διαδικασία επιστροφής παραγγελίας ή προϊόντων σε παραγγελία
- Παρακαλούμε ενημερώστε μας μέσω email στο [email protected] σχετικά με την παραγγελία για την οποία θέλετε να κάνετε επιστροφή.
- Παρακαλούμε φροντίστε τα προϊόντα που επιστρέφονται να συσκευασθούν κατάλληλα ώστε να επιστρέψουν σε άριστη κατάσταση.
- Σημειώστε πάνω στη συσκευασία με ευδιάκριτο τρόπο τον αριθμό επιστροφής που σας έδωσε το σύστημα. Επιβεβαιώστε ότι ο αριθμός δε μπορεί να αλλοιωθεί κατά τη μεταφορά.
- Στείλτε το δέμα με όποιο τρόπο επιθυμείτε, καλύπτοντας εσείς τη χρέωση αποστολής. Η χρέωση επιστροφής βαρύνει πάντοτε εσάς.
- Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο πληρώθηκε η παραγγελία. Με βάση την πολιτική μας, δεν επιτρέπεται η επιστροφή χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό, για παραγγελίες που έχουν πληρωθεί με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ | ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τα προϊόντα μας συσκευάζονται με πολύ προσοχή, όμως ενδέχεται να υπάρξουν φθορές στη συσκευασία για λόγους που υπερβαίνουν εμάς (ανθρώπινο λάθος, καιρικές συνθήκες, κ.ο.κ).
Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και η συσκευασία έχει φθορές που έχουν επηρεάσει τα προϊόντα που βρίσκονται στην αποστολή, παρακαλούμε προχωρήστε σε επιστροφή των προϊόντων και επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να μας δηλώσετε τη φθορά.
Είναι προτεραιότητα για εμάς να λάβετε όσο το δυνατό πιο σύντομα προϊόντα αντικατάστασης, καθώς και να επικοινωνήσουμε με τους συνεργάτες μας και τους προμηθευτές μας, ώστε να ελαχιστοποιήσουμε παρόμοια προβλήματα.
Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση ελλαττωματικών προϊόντων.
- ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε ή να αλλάξετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση» . Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στο τηλέφωνο ΧΧΧΧΧ και θα επέμβουμε εμείς, ανάλογα με το στάδιο της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει αποσταλεί, τότε θα πρέπει να κάνετε επιστροφή του προϊόντος, σύμφωνα με όσα προβλέπει η πολιτική επιστροφών και αλλαγών.