1. ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

«Η Ονειροπαγίδα του φεγγαριού» κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος.

Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του να επικοινωνήστε μαζί μας στο 26240 41795 ή μέσω email στο info@oneiropagidashop.gr.

Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail ή/και sms. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο https://oneiropagidashop.gr/.

Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας.

Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας.

Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

  1. ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΙΜΗΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

Η πολιτική των τιμών των προϊόντων μας είναι ίδια και στο φυσικό και στο ηλεκτρονικό κατάστημα .

Ωστόσο σε επιλεγμένα προϊόντα ενδέχεται να δημιουργήσουμε διαδικτυακές (online/web) προσφορές, όπου η τιμή των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα διαφέρει από το φυσικό μας κατάστημα  και ισχύει μόνο για αγορές μέσω αυτού του ηλεκτρονικού καταστήματος και αποστολή είτε στο χώρο σας είτε παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα.

Σε κάθε περίπτωση αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών και των τιμών που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων.

 

3.  ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

 

Θέλουμε να παραλαμβάνετε τις παραγγελίες σας το συντομότερο δυνατό!

Οι παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, καθώς και οι παραγγελίες με αντικαταβολή στέλνονται μέσω ΕΛΤΑ courier – ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ ή μέσω Courier Center.

Η χρέωση για την αποστολή των παραγγελιών είναι η εξής:

0,00 € | Για παραγγελίες άνω των 50,00 €

3,00 € | Για παραγγελίες κάτω των 50,00 €

Η παράδοση των παραγγελιών γίνεται συνήθως εντός 2-3 εργάσιμων ημερών  από την επιβεβαίωση της παραγγελίας, εφόσον έχετε συμπληρώσει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας (αριθμό τηλεφώνου και email) και έχετε ολοκληρώσει τη διαδικασία πληρωμής.

Σε περίπτωση που δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας εντός του ανωτέρω χρονικού διαστήματος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας, για να επιλύσουμε μαζί πιθανό πρόβλημα στην παραγγελία σας.

Σημαντικό: Παρακαλούμε πολύ ελέγχετε συχνά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (και το φάκελο με τα ανεπιθύμητα/spam) για ενημερώσεις από εμας.

Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή email και φυσικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας, στο μενού “Επικοινωνία”.

4.  ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ