1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Ή ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΕ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία, αν αγοράσατε προϊόν ή υπηρεσία στο διαδίκτυο ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά ή με ταχυδρομική παραγγελία), έχετε το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία.

Στην περίπτωση αυτή θα χρεωθείτε το πλήρες ποσό των εξόδων μεταφοράς της παραγγελίας σας, τόσο στην αποστολή όσο και στην επιστροφή.

Η 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει για όλες τις αγορές.

Μερικές από τις εξαιρέσεις είναι οι εξής:

  • προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ή είναι σαφώς εξατομικευμένα, σφραγισμένο λογισμικό ήχου, εικόνας ή υπολογιστή, όπως DVD, που αποσφραγίσατε μετά την παραλαβή τους,  διαδικτυακό ψηφιακό περιεχόμενο, εάν έχετε ήδη ξεκινήσει την τηλεφόρτωσή του ή την αναπαραγωγή του σε συνεχή ροή και συμφωνήσατε ότι θα χάσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση που ξεκινήσετε τη σχετική διαδικασία

Επιπλέον του παραπάνω δικαιώματος των 14 ημερών, η «Η Ονειροπαγίδα του φεγγαριού» σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε, εντός 30 ημερών, προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα, τα οποία βρίσκονται στην αρχική συσκευασία τους και δεν έχουν φθαρεί με κανένα τρόπο που να οφείλεται στη χρήση τους ή το άνοιγμα του πακέτου της παραγγελίας. Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν είναι επαναπωλήσιμα, διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή.

Κάθε επιστροφή υπόκειται σε έλεγχο και έγκριση. Για τη δική σας διευκόλυνση, παρακαλούμε ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία, διαφορετικά δε θα μπορέσει να εγκριθεί η επιστροφή σας.

Διαδικασία επιστροφής παραγγελίας ή προϊόντων σε παραγγελία

  1. Παρακαλούμε ενημερώστε μας μέσω email στο info@oneiropagidashop.gr σχετικά με την παραγγελία για την οποία θέλετε να κάνετε επιστροφή.
  2. Παρακαλούμε φροντίστε τα προϊόντα που επιστρέφονται να συσκευασθούν κατάλληλα ώστε να επιστρέψουν σε άριστη κατάσταση.
  3. Στείλτε το δέμα με όποιο τρόπο επιθυμείτε, καλύπτοντας εσείς τη χρέωση αποστολής. Η χρέωση επιστροφής βαρύνει πάντοτε εσάς.
  4. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο πληρώθηκε η παραγγελία.
  5. Με βάση την πολιτική μας, δεν επιτρέπεται η επιστροφή χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό, για παραγγελίες που έχουν πληρωθεί με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ | ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Τα προϊόντα μας συσκευάζονται με πολύ προσοχή, όμως ενδέχεται να υπάρξουν φθορές στη συσκευασία για λόγους που υπερβαίνουν εμάς (ανθρώπινο λάθος, καιρικές συνθήκες, κ.ο.κ).

Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας και η συσκευασία έχει φθορές που έχουν επηρεάσει τα προϊόντα που βρίσκονται στην αποστολή, παρακαλούμε προχωρήστε σε επιστροφή των προϊόντων και επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας για να μας δηλώσετε τη φθορά.

Είναι προτεραιότητα για εμάς να λάβετε όσο το δυνατό πιο σύντομα προϊόντα αντικατάστασης, καθώς και να επικοινωνήσουμε με τους συνεργάτες μας και τους προμηθευτές μας, ώστε να ελαχιστοποιήσουμε παρόμοια προβλήματα.

Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση ελλαττωματικών προϊόντων.

  1. ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε ή να αλλάξετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση» . Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στο τηλέφωνο 26240 41795  και θα επέμβουμε εμείς, ανάλογα με το στάδιο της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει αποσταλεί, τότε θα πρέπει να κάνετε επιστροφή του προϊόντος, σύμφωνα με όσα προβλέπει η πολιτική επιστροφών και αλλαγών.